فرزند ونوس
فرزند ونوس

یادداشت های یک آدم واقعی در دنیای مجازی


sharethis آیکون های اشتراک گذاری مطلب
آنتی ویروس مناسب

چند وقت پیش،بسیار خوشحال و خندان تصمیم گرفتم تا یک آنتی ویروس خوب و مناسب روی رایانه شخصی ام نصب کنم ولی اصلاً نمی دانستم این کار به ظاهر ساده چنان بلایی بر سرم خواهد آورد که چهره خندانم تبدیل به شه به

بعد از کلی تحقیق و تفحص در اینترنت به این نتیجه رسیدم که آنتی ویروس آواست رو نصب کنم که هم قدرتمنده و هم رایگان. همین کار را هم کردم ولی هر قدر تلاش کردم آپدیت نشد که نشد. بعداً فهمیدم که آواست و اویرا به کل Ip سرور های ایران رو تحریم کردند و به صورت آنلاین نمیشه اون ها رو آپدیت کرد.(قیافه من بعد از فهمیدن ماجرا)

بعدش از یکی از دوستام شنیدم که آنتی ویروس نود32 هم قدرتمنده و هم زود به زود آپدیت میشه و یوزرنیم پسوردش رو همه جا میشه پیدا کرد. من هم نصب کردم و انصافاً راست میگفت. تا اینکه تو مدرسه حرف از آنتی ویروس شد و من گفتم نود32 نصب کردم. یه همه گفتن:(( مگه خری؟! چرا نود32 نصب کردی؟! این نرم افزار جاسوسی، اطلاعات رو میفرسته خارج، تازه ویروس رو هم پاک نمیکنه هیدن میکنه. کسپراسکای نصب کن عالیه.))(قیافه من بعد از شنیدن حرف اونها))

با خودم گفتم این هم که نشد ولی عیب نداره میرم کسپراسکای نصب میکنم. رفتم کسپراسکای نصب کردم اونم نسخه 2013 ولی مگه یوزر پسوردش گیر می اومد تا آپدیتش کنم.(قیافه من بعد از ناکام ماندن در آپدیت کردن کسپراسکای)

خلاصه دیگه حسابی کلافه شده بودم و قید آنتی ویروس رو برای همیشه زدم تا اینکه گفتم چرا روزه شک دار بگیرم، رفتم پیش یه متخصص رایانه تا ازش مشورت بگیرم.

رفتم پیش اون متخصص کامپیوتر و ماجرا رو براش از اول تا آخر تعریف کردم و اون هم بعد از شنیدن ماجرای من خندید و گفت:(( ای بابا، آخه شرکت ESET چه احتیاجی با اطلاعات کامپیوتر در به داغون تو داره. نکنه گوشه دکستاپت اورانیوم غنی میکنی. نود32 نرم افزار جاسوسی نیست، ویروس ها رو هم پاک میکنه، تازه چون برعکس کسپراسکای زود به زود آپدیت میشه خیلی بهتره و قوی تره، هرکی هم گفته چرت گفته.))

من هم با چهره خندان() به خانه برگشتم و آنتی ویروس نود32 رو نصب کردم و حالا هم خیالم راحته که زود به زود آپدیت میشه و من خیالم از بابت امنیت رایانه ام راحته.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 



قبل از هرچیز سلام، به وبلاگ من خوش اومدید، قدم رو چشمم من گذاشتید، وبلاگم رو منور کردید. در ادامه،باید بگم که من عاشق وبلاگ نویسی هتسم و به خاطر این وقت میزرام برای نوشتن وبلاگ، پس بیخودی پشت سرم نگید که طرف بیکاره وبلاگ می نویسه. در آخر هم باید بگم خیلی بی معرفت هستید اگه نظری، پیشنهادی، انتقادی چیزی داشته باشید ولی به من اطلاع ندید.
vahidbahramit@yahoo.com

 

وحید

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرزند ونوس و آدرس sonofvnus.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دختر جنوبی
هواداران11سرخ آسیا
Sargarmi
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

آبان 1391

 

چرا یکدسته نیستیم
مدارس نخبه پرور
آنتی ویروس مناسب
بسیجی نابغه
پنگوئن ها
چرا اینترنت قطع بود؟
در جستوجوی کتاب
آخر عاقبت دختربازی
خبر درست بدید
کنکور آزمایشی و چند نتیجه
پست اول

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 22436
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ